wtorek, 25 listopada 2014

Body - "Byłam grzeczna " od Dejna.pl

Dziś recenzja ślicznych bodziaków, od Dejna.pl. To właśnie z tą firmą nawiązałam kolejną współpracę. 




Muszę Wam powiedzieć, że takie bodziaki to Świetny prezent dla Naszych maluszków na Mikołajki. Zresztą na każdą okazję mogą być świetnym prezentem, ponieważ wybieracie sobie kolor bodziaka i własny napis. Możecie dać imię dziecka czy np datę urodzenia. Wszystko co Wam do głowy przyjdzie. 

Ja postanowiłam się zabawić i skoro już miałam body czerwone z Mikołajem oraz do tego spodenki, to stworzyłam do całości kompozycję troszkę świąteczną by Wam przedstawić jak Fajnie zdjęcia byście mogli w tym magicznym czasie robić swoim dzieciom. Pamiątka niezapomniana a i ubranka rzecz potrzebna ;)

Body wykonane jest w 100 % z bawełny, jest świetniej jakości. Materiał delikatny i cieplutki. Nadruk jest estetycznie wykonany. 

Body można nabyć w dowolnym rozmiarze. Dostępny zarówno dla dziewczynki jak i dla chłopca. Eleganckie body z długim rękawem , idealne na jesienno-zimowe dni. Wygodnie rozpinane w kroku oraz jedna napa znajduję się przy szyi. Jednak nie uwiera, ani nie pozostawia żadnych odcisków ! 

Body jest niezwykłym i bardzo praktycznym ubrankiem - idealnie nadaję się już dla niemowląt jak i starszych dzieci ;) 

Zobaczcie sami jak pięknie prezentuję się na małej modelce ;)


Gosia od razu zaprzyjaźniła się z bodziakami - gdy tylko jej założyłam pierwsze co to jej się ulało - oznaczyła sobie, że jest już jej i nie ma odwrotu :D


Istotne jest również to, że jest to PRODUKT POLSKI, a nie jakaś chińszczyzna !


Recenzję spodenek znajdziecie TUTAJ

Takie Body znajdziecie TUTAJ

Zapraszam na 

FAN PAGE 

STRONA INTERNETOWA












4 komentarze:

  1. Świetne bodziaki, Małgosia jest grzeczna cały rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. och zazdroszczę, cudne body, my mamy z imieniem córeczki, świetne są i takie milutkie, wygodne, super

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdęmówiąc, a raczej pisząc - nie znałam dotąd tej marki, aczkolwiek polskie popieram. Lubię Atut (firma z Siedlec). Ogólnie ta chińszczyzna po pierszym praniu traci kolor i kształt, szkoda pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....