piątek, 24 lipca 2015

Ocieplacz okien - wąż

Dziś przychodzę z moją domową nowością - ocieplaczem pod okno. Zimą u Michałka w pokoju, gdy grzejnik nie jest odkręcony temperatura wynosi 13 stopni C, przy odkręconym grzejniku na full temperatura osiąga maksymalnie 18 stopni C. Ogólnie w zamiarze mamy wymianę okna, ale z kasą kiepsko więc to jest duża niewiadoma. Stworzyłam dziś z tych wszystkich bluzek , szmatek węża ocieplającego pod oknem. Zamiennik ręczników, które zimą leżały zostanie zastąpiony nowym kolegą, którego dzieciaki już pokochały. Trochę jego łepek mi nie wyszedł, ale jest mój, moje dzieło od a do z , moja koncepcja i wykończenie. Mimo wszystko podoba mi się, jest słodki i bardzo najedzony :D Mam tylko nadzieje, że nie ożyje haha :D 









A teraz mam dla Was małą zabawę , z nagrodą niespodzianką :) Wystarczy wpisać pod tym wpisem PROPONOWANE IMIĘ dla naszego nowego domownika.


Takie małe zasady :)
1. W komentarzu pod tym postem (na blogu) wpisujemy 1 proponowane imię dla węża
2. Kto ma ochotę Udostępnia plakat konkursowy , można zaprosić znajomych do zabawy

3. Kto ma ochotę może mnie obserwować :)

Bawimy się od dziś do 27.07.2015. 

Wyniki w ciągu 3 dni w komentarzu pod tym postem. Wyboru dokona mój mąż Pan P. :)

Nagrodą będzie jakaś FAJNA NIESPODZIANKA - Lubicie niespodzianki ?  Może maskotka , może jakiś kosmetyk. 

Jeśli mace ochotę prócz imienia możecie dodać jakiś fajny komentarz - co sądzicie o wężu :)

--------------------------------------

PRZEPRASZAM, że musieliście czekać, aż tak długo na wyniki, ale szczerze zapomniałam o nich :/ Przez te upały ostatnio moja aktywność wygasła. Dziś mąż miał przedstawione wszystkie wasze propozycje i najbardziej spodobała mu się propozycja 

KAMELEON !

Zatem Panią Natalie proszę o kontakt z danymi w wiadomości prywatnej. 

Nie długo rusza konkurs - Podwójny konkurs oraz będą wyniki na najaktywniejszego FANA BLOGA ;) a raczej Fanów :)



20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o samego węża to naprawdę świetny pomysł z wykorzystaniem tego co ma się pod ręką.Ja kiedyś próbowałam robić szmacianki ale zbytnio artystycznego talentu nie mam.Piękny,kolorowy i uroczy,umili czas Twoim dzieciom ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł....;) Ja odkąd mam maszynę też cuduję...Ostatnio rozmyślałam nad stoperami do drzwi i poduchami...Na to nie wpadłam. Rewelacja ;) A nasze okna też pozostawiają wiele do życzenia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banalna sprawa powiem Ci, w któryś dzień jak coś dodam post jak go zrobić ;) Nie ma nic trudnego , a podejrzewam bo jeszcze nie sprawdziłam, że trochę uchroni uciekające ciepło z mieszkania.

      Usuń
  3. Ekstra :) Nadaje mu imie : KAMELEON badz IGOR :p

    OdpowiedzUsuń
  4. no znowu mnie zaskoczyłaś pozytywnie oczywiscie, nie wiem skąd czerpiesz pomysły, a co do imienia to jak dla mnie wąż Czesio ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ty talent kochana :) W takich chwilach bardzo żałuję że nie mam maszyny :/ Moja propozycja imienia dla tego cudaka to: Ciepluszek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super wężuś - może Zygfrydek :) takie mięciutki i dłuuuuugi :)Martyna K

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysl :D mega pomyslowe te Twoje twory. Moj pomysl to Felek ale Ssssssmaciep mnie doprowadza do łez ze śmiechu :D nie wiem skąd mi się to wzięło ale chyba przyszedł już czas na pójście spać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wcześniej wpadłam na taki wynalazek i sprezentowałam go mojej siostrze i mojemu chrześniakowi na ostatnią Gwiazdkę, tylko taki otulacz był w serduszka i kupiony, a nie własnoręcznie zrobiony jak Twój. Twój wąż ma więc dużo większą wartość i ja proponuję imię: Słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i super wykonanie. Ja nazwałabym go: TĘCZUŚ

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje propozycje imienia to: Zimnożerca lub Oknoprzytulacz lub po prostu Wąż Okienny :) Urban Anna

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) rzeczywiście pasuje jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratki szczęściaro

    OdpowiedzUsuń

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....