wtorek, 27 stycznia 2015

Testowanie z Canpol Babies

Witam Was w ten Świąteczny piękny wieczór !

Dziś mam dla mam blogujących ciekawą informację. Jeśli macie malutkie dzieci i lubicie testować, fotografować i dzielić się opinią to ta oferta jest kierowana właśnie do Was !

Canpol Babies poszukuję mamy blogujące, które chętnie przetestowały by zestawy "Wesołe zwierzątka" 

Zgłoszenia przyjmowane są do 31 stycznia 2015 r i po tym czasie zostanie wybrane aż 20 testerek "Wesołe zwierzątka" oraz 10 organizatorek konkursów, z których każda otrzyma 2 zestawy naczyń jako nagrody do swojego konkursu !


Ja również wyrażam chęć udziału , ponieważ uwielbiam testować z moją Małgosią. Małgosia i Michałek są idealnymi testerami jak sami wiecie. Mam nadzieje, że uda nam się załapać na ten wspaniały zestaw, która ułatwiłaby Nam spożywanie posiłków. 

ZAPRASZAM POD TEN LINK - CANPOL BABIES - BLOGOSFERA

Trzymajcie kciuki i ja również będę za Was trzymać !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....