czwartek, 3 lipca 2014

Mamuśka z filcem poszalała

Jakiś czas temu zabawiłam się z filcem, chciałam spróbować swoich sił i stworzyłam coś dla synka. Bardzo lubi samochody, a mnie strasznie kręciły literki więc postanowiłam, że zrobię samochód z literkami z jego imieniem ;)

I oto powstał pojazd MICHAŁ ;)


Jak Wam się podoba ? :)

Myślałam, że to będzie nie do zrealizowania, ale dla chcącego nic trudnego, a jak się ma jeszcze wewnętrzną mobilizację to wszystko da się zrobić ;) Myślę, że jak na pierwsze tworzenie wyszło całkiem nie najgorzej ;) Ale to Wy oceńcie :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne , faktycznie z filcu można robić cuda i ta zawieszka jest na to najlepszym dowodem :) świetna ozdoba do pokoju malucha :)

    OdpowiedzUsuń

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....