poniedziałek, 24 listopada 2014

Skarpetki antypoślizgowe do raczkowania - BabyOno od Kurczakptys.pl

Od sklepu


otrzymałam również Skarpetki antypoślizgowe do raczkowania od firmy BabyOno. 

Skarpetki te są wykonane z 80 % z bawełny , są produktem POLSKIM. 

Co mnie zaskoczyło w tych skarpetach ? 

Szczerze jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym by na skarpetach z obu stron była warstwa antypoślizgowa. Zawsze widziałam tylko jednostronne . To mnie mile zaskoczyło bo takie skarpety są naprawdę idealne dla dzieci, które zaczynają raczkować. Dzięki temu dziecko może łatwo i bezpiecznie poruszać się na czterech. 

Są uniwersalne w pierwszy etapie do raczkowania a w kolejnym do chodzenia również nadają się idealnie, Nasza pociecha podczas stawiania pierwszych kroku jest również bezpieczna. 

My te skarpety traktujemy póki co jako zamiennik obuwia , w nich Małgosia wychodzi na dwór, ponieważ są ciepłe i wygodne. Nie uciskają na nóżce dzięki czemu Gosia nie ma odcisków na nóżkach. Skarpety są wykonane z delikatnej, miękkiej i miłej bawełny. 


Wzornictwo jest różnorodne i bardzo kolorowe.

A tutaj jak Gosia urządza sobie harce w domku :D 










3 komentarze:

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....