poniedziałek, 17 listopada 2014

Testowanie z Canpol + mój rozwój ...

Ostatni czas na blogu to czas rewolucji , czas gdzie nawiązujemy nowe współprace ... Poznajemy nowości i wciąż zaskakujemy... Tak będzie i tym razem... Tym razem poddamy się wyzwaniu i będę chciała przetestować LAKTATOR ELEKTRYCZNY od firmy 


Firma ta poszukuję w miesiącu listopadzie aż 20 mam blogujących, które przetestują Laktator elektryczny "EasyStart" oraz 5 organizatorek konkursu z których każda otrzyma 1 laktator jako nagrodę do swojego konkursu. Czas wysyłania zgłoszeń do 30 listopada. 




Zobaczcie jakie to proste ;)




Ja wyrażę chęć udział, gdyż karmie piersią a jak sami wiecie doskonale z doświadczenia , czasem pokarm ściągać trzeba by nie zrobiły się zastoje. Dzięki niemu mogłabym się również wyrwać czasem z domu i stery nad karmieniem mógłby przejąć tatuś, a mamusia mogłaby się czasem zrelaksować .

Zapraszam pod ten link : CANPOL BABIES - BLOGOSFERA

Trzymajcie za mnie kciuki - ja będę trzymać za Was <3

3 komentarze:

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....