wtorek, 30 czerwca 2015

Testowanie z Canpol babies - może okaże się tym razem szczęśliwe ?




Witam Was w ten zimny ostatni dzień CZERWCA !

Dziś mam dla mam blogujących ciekawą informację. Jeśli macie malutkie dzieci i lubicie testować, fotografować i dzielić się opinią to ta oferta jest kierowana właśnie do Was !

Canpol Babies poszukuję mamy blogujące, które chętnie przetestowały by Matę do zabawy "Piraci".

Zgłoszenia przyjmowane są do 30 czerwca 2015 r i po tym czasie zostanie wybrane aż 10 testerek maty do zabawy "Piraci" oraz 10 organizatorek konkursów, z których każda otrzyma 1 matę jako nagrodę do swojego konkursu !


Ja również wyrażam chęć udziału , ponieważ uwielbiam testować z moją Małgosią. Małgosia i Michałek są idealnymi testerami jak sami wiecie. Mam nadzieje, że uda nam się załapać do testów, dzieciaki by trochę poszalały na czymś innym a później podarowałyby jeszcze bliskiej naszemu sercu osóbce <3

ZAPRASZAM POD TEN LINK - CANPOL BABIES - BLOGOSFERA

Trzymajcie kciuki i ja również będę za Was trzymać !

2 komentarze:

  1. Teraz już jest nowa edycja a można wygrać-Zestaw stołowy, butelka 300 ml, butelka 240 ml, fartuszek 24+, fartuszek 36+. Ja markę CB lubię ale to nie dla mnie konkurs-nie prowadzę bloga więc z chęcią poczytam recenzje tych mam,które się załapią do testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już jest nowa edycja a można wygrać-Zestaw stołowy, butelka 300 ml, butelka 240 ml, fartuszek 24+, fartuszek 36+. Ja markę CB lubię ale to nie dla mnie konkurs-nie prowadzę bloga więc z chęcią poczytam recenzje tych mam,które się załapią do testów ;)

    OdpowiedzUsuń

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....