czwartek, 13 sierpnia 2015

Dodatki urodzinowe w stylu Pszczółki Mai

Przychodzę dziś do Was z propozycją stworzenia własnych śmiesznych a zarazem ciekawych dodatków urodzinowych. Ja osobiście sama stworzyłam zaproszenia urodzinowe, słomki, pikiery do babeczek oraz Girlandę, tylko że widzę girlandy nie zdążyłam sfotografować, ale numer :D

Pierwsze co przygotowałam to zaproszenia , jakość zdjęcia jest kiepska ponieważ robiłam z telefonu mamy :D Zaproszenia zaniosłam do wydruku na specjalnym papierze do zaproszeń. Akurat potrzebowałam 6 sztuk i zmieściło mi się na jednym takim arkuszu. Koszt 80 gr.



Flagi do słomek dwustronne oraz pikiery do babeczek 



Słomki i długie patyczki posiadałam w domu, więc kolejny koszt mnie ominął. 

Mam również literki, które drukowałam do girlandy, wycinałam je i przyklejałam do białych trójkątów. 






Wyglądało to tak :



A oto gotowe dodatki :)



Co do efektów tego i jak to wyglądało w efekcie końcowym zapraszam Was na kolejny post, który już niebawem. 

Jak widzicie by stworzyć coś ciekawego , nie potrzebujemy zbyt wiele rzeczy a i koszt nie jest specjalnie duży. Wystarczy poświecić trochę czas oraz kupić słomki, wstążkę jeśli jej nie mamy, długie wykałaczki, no i ewentualnie zapłacić za wydruk jeśli nie posiadacie drukarki tak jak i ja, taśmę dwustronną oraz nożyczki :D

Jak podobają Wam się moje dodatki ? :)

5 komentarzy:

  1. Musze stwierdzic ze to super gadzety-stosunkowo tanim kosztem. Czasami nie mam pojecia vo przygotowac a tak naprawde wystarczy wyobraznia i da sie stworzyc wszystko :) jeszcze raz dziękuję za świetną inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no i ta satysfakcja że przygotowałaś dla dziecka sama wszystko też jest super ważna :) a grunt to mieć ciekawe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo nie moge ta choragiewka na slomce.ty to masz dopiero pomysly.Chociaz Ci powiem,ze po przemysleniach na pewno kazdy by cos tez sam wykominowl czy podpatrzyl :) Mala sie na pewno ucieszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ah zazdroszczę ci tej pomysłowości, nie lubię cię za to hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezentują się i właściwe ciekawy pomysł mój synek we wrześniu skończy 2 latka i fajnie by było takich dekoracji użyć.Z chęcią zaczerpnę inspiracji od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....