wtorek, 18 sierpnia 2015

KONKURS "TOP FANS BLOGA" - WYNIKI !!!

Ten miesiąc tak szybko zleciał, oczywiście moja aktywność nie wykazała się zbyt ogromna, ale jak mogłam tak się starałam i wy również ! Wczoraj podsumowałam wszystkie komentarze i wyszło ich w sumie około 160. Faktycznie 5 osób wykazało się dużą aktywnością, ale jedna z Was zaszalała ;) 

Nagród nie będę Wam przydzielała, wybierzecie sobie je same według zajętych miejsc. Póki nagroda nie zostanie wybrana przez osobę z miejsca wyższego będziemy czekać ;) 

 


IV MIEJSCE z ilością 18 komentarzy zdobyła Pani Gaba Suwart

V MIEJSCE  z ilością 14 komentarzy zdobyła Pani Marlena Czerwińska



Dziękuje wszystkim za udział w zabawie i oczywiście, że mimo zakończonego konkursu będziecie mnie dalej chętnie odwiedzały i komentowały moje wypociny :D


Teraz czekam na informację od Pani Zdzisławy - jak tylko poda mi swój wybór ogłoszę to na FAN PAGE oraz tutaj :)



8 komentarzy:

  1. Pięknie dziękujemy a ja tam wczoraj czekałam, aż usnęłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję jestem mile zaskoczona,że akurat zajęłam 1 miejsce.Dziękuję jeszcze raz z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wszystkich :-) (Katarzyna Śledź )

    OdpowiedzUsuń

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....