piątek, 15 stycznia 2016

IKEA TABORET MAMUT CIEMNO NIEBIESKI

Na gwiazdke synek dostał od babci krzesełko z Ikei. Kupiłam je tam za 19,99 zł, gdy wróciliśmy w Święta do domku i chciałam je złożyć , byłam strasznie zła co to za szajs. Wsadziłam nogi, wydawało mi się, że mocno, i postawiłam krzesełko, a nogi się rozjeżdżały na boki. Byłam strasznie zła, mówie jakie słabe to krzesełko, no ale za 20 zł to co ja chciałam. 

Rano, gdy maż wstał mówie mu, że to krzesełko to jakieś słabe jest, on tak patrzy i patrzy i użył swojej siły i wsadził, wtedy usłyszałam takie cyknięcie, czyli już wiedziałam, że ja po prostu za słabo wciskałam te nóżki. Teraz jestem zachwycona tym krzesełkiem, tak samo  jak i Michałek, nikt nie może na nim usiąść bo to jego krzesełko. Jest stabilne, jesy wygodne i się nie śliska. 

Dużo czasu na nim spędza. Taboret jest w zasadzie prosty w złożeniu tylko potrzeba sporo siły by mocno wcisnać nogi. 



Rozmiary po złożeniu
Szerokość: 35 cm
Średnica: 30 cm
Wysokość: 30 cm

Polecam Taboret :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....