środa, 25 listopada 2015

Zgłoszenie do Testowania z CanpolBabies

Witajcie serdecznie, dziś postanowiłam, że zaryzkuje i zgłosze się do programu BlogoSfera. Dawno nie próbowałam, więc w końcu postanowiłam, że zarzykuję :)






Dziś mam dla mam blogujących ciekawą informację. Jeśli macie malutkie dzieci i lubicie testować, fotografować i dzielić się opinią to ta oferta jest kierowana właśnie do Was ! Ja własnie wyraziłam chęć wzięcia udziału wiec dlaczego Ty tego masz nie zrobić ? To jest również Twoja szansa.  

Canpol Babies poszukuję mamy blogujące, które chętnie przetestowały by mata/kojec do zabawy "Wesoła farma".

Zgłoszenia przyjmowane są do 30 listopada 2015 r i po tym czasie zostanie wybranych aż 15 testerek maty/kojca do zabawy "Wesoła farma" ,oraz 15 organizatorek konkursów z których każda otrzyma 1 matę/kojec do zabawy "Wesoła farma" jako nagrodę do swojego konkursu !

Pamiętaj ja już to zrobiłam teraz czas na Ciebie :)

Zobaczcie takie oto cudo ? Czyż nie jest piękna ? My teraz czekam i jeśli się uda recejze ze zdjeciami zapodamy :)
ZAPRASZAM POD TEN LINK - CANPOL BABIES - BLOGOSFERA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....