niedziela, 26 października 2014

Piernik Kętrzyński CREDO PR


Dziś postanowiłam przetestować Piernik Kętrzyński Ciasto w proszku Producent "Majonezy", który otrzymałam w ramach testów od CREDO
Ciasto banalne do zrobienia. Idealnie nadaje się, dla osób takich jak ja , czyli takich, które nie umieją piec :P Co co za problem wsypać torebkę do miski, dodać wodę i olej ? Banał. 

Gdy otworzyłam opakowanie od razu poczułam zapach piernika. Także tutaj już kolejny duży plus za aromat. 

Składniki :


  • mąka pszenna 
  • cukier 
  • serwatka w proszku zdemineralizowana
  • jaja w proszku
  • mleko w proszku odtłuszczone
  • substancja spulchniająca:
    wodorowęglan sodu
    przyprawy
    kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu 
Co potrzebujemy dodatkowo :

  1. 250 ml wody
  2. 100 ml oleju
  3. mikser
  4. miskę
  5. blachę

Sposób przygotowania :

Zawartość opakowania starannie wymieszać z wodą (250 ml)



Dodać 100 ml oleju i ponownie dobrze wymieszać


Ciasto wyłożyć do formy uprzednio wysmarowanej tłuszczem i posypanej bułką tartą. Odstawić na 15 minut. 


Wstawić do nagrzanego piekarnika (180 stopni C) o piec około 45 do 60 minut.


Piernik w stylu WZ. 




Piernik jest delikatny, mięciutki i bardzo smaczny. Puszysty i świeży. Zapach po upieczeniu rozszedł się po całym domu. Ciasto rozpływało się w ustach samo - dawno nie jadłam tak pysznego piernika. I teraz szczerze wole kupić i upiec taki piernik niż kupować ciastka piernikowe - jedno drugiem nie równe...

Piernik Od firmy "Majonezy" miała okazje posmakować również moja mama i tato, akurat do mnie zawitali. Więc poczęstowałam ich po jednym ciachu do kawy, ale na jednym się nie skończyło. Bałam się, że zabraknie dla mnie.



A tak zajadał się Michaś <3



Życzę smacznego !


ZAPRASZAM NA CREDO.PL

1 komentarz:

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....