sobota, 25 października 2014

Majonez Kętrzyński o smaku chrznowym - CREDO PR

Do testowania otrzymałam Majonez Kętrzyński o smaku chrznowym. Jak już wicie nie jemy od bardzo dawna majonezów ponieważ, zaraz Nam wątroba wysadza, ale ... jednak się pokusiliśmy i nie żałujemy. 



Skład Majonezu :

olej roślinny rzepakowy 65 %
woda
musztarda (olej spirytusowy, gorczyca, sól, ekstrakt przypraw)
żółtka jaj 6 %
cukier
ocet spirytusowy
aromat chrzanowy 

substancje zagęszczające - guma guar, guma ksantanowa, sól
alergeny : jaja, gorczyca

BEZ KONSERWANTÓW !!!!

Rzadko się zdarza by znaleźć na półce w sklepie majonez bez dodatków E !

Ten majonez ich nie posiada co jest dużym atutem.

Spróbowaliśmy ten majonez na ze względu na walor smakowy. Lubimy zjeść np chrzan z jajkiem czy z kiełbasą. Ale Majonezu Kętrzyński o smaku chrzanowym dodałam do sałatki. Zrobiłam jako nowość! Po jego skosztowaniu okazało się, że sałatka nabrała zupełnie innego smaku. 
Sałatkę zrobiłam z tuńczyka i zawsze gdy dodawałam jogurtu była ona delikatna, a teraz składniki tak fajnie się zgryzły, że nie była ona ostra, ale dodawała takiego smaku, którego na co dzień nie spotkamy !

Potrzebowałam :

Majonez stołowy Kętrzyński o smaku chrzanowym
1 puszka tuńczyka w kawałku
pół papryki 
2 saszetki ryżu
kukurydza


Wszystko pokroiłam i wymieszałam ze sobą i powstała smaczna sałatka, której wielkim atutem i zachęcającym smakiem był Majonez Kętrzyński stołowy o smaku chrzanowym!

Z Majonezem Kętrzyński pożegnałam się z bólami brzuszka ;) I nawet moja córeczka karmiona piersią nie ma żadnych objaw :)

Konsystencja jest delikatna , ani nie za gęsta ani nie za rzadka ! Idealny i godny polecenia w POLSKICH KUCHNIACH ! Ma intensywny smak i zapach, dzięki czemu potrawie nadaje wyrazistości !










ZAPRASZAM NA CREDO.PL

1 komentarz:

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....