czwartek, 23 października 2014

Majonez Kętrzyński - CREDO PR



Do testowania otrzymałam Majonez Kętrzyński stołowy. Nie jemy od bardzo dawna majonezów ponieważ, zaraz Nam wątroba wysadza, ale ... jednak się pokusiliśmy i nie żałujemy. 



Skład :


  • olej roślinny rzepakowy 64 %
  • woda
  • musztarda (olej spirytusowy, gorczyca, sól, ekstrakt przypraw)
  • żółtka jaj 6 %
  • cukier
  • substancje zagęszczające - guma guar, guma ksantanowa
BEZ KONSERWANTÓW !!!!

Rzadko się zdarza by znaleźć na półce w sklepie majonez bez dodatków E !

Ten majonez ich nie posiada co jest dużym atutem.

Zawsze po majonezie mieliśmy wzdęcia i bóle jelit, dlatego przestawiliśmy się na jogurty naturalne. Jedna postanowiliśmy spróbować Majonezu Kętrzyński i po jego skosztowaniu okazało się, że nie każdy majonez jest taki sam i nie po każdy musza być negatywne objawy ! 
Postanowiłam dodać go do sałatki warzywnej. 

Potrzebowałam :

  • Majonez stołowy Kętrzyński
  • 5 ziemniaków
  • 3 marchewki
  • 6 ogórków kiszonych
  • kukurydza
  • groszek zielony

Wszystko pokroiłam i wymieszałam ze sobą i powstała smaczna sałatka, której wielkim atutem i zachęcającym smakiem był Majonez Kętrzyński stołowy !

Sałatka ze stołu zniknęła dosłownie w 5 minut ! A po majonezie nie było wzdęć, bólu jelit. 

Konsystencja jest delikatna , ani nie za gęsta ani nie za rzadka ! Idealny i godny polecenia w POLSKICH KUCHNIACH ! 












ZAPRASZAM NA CREDO.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....