poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Kartonowa zabawa z synkiem - Samolot

Bardzo często brakuje mi pomysłu jak mogę bawic się z dziećmi, które pozostałyby również w pamięci, jako te miłe wspomnienia ! Postanowiłam wraz z synkiem wziąć różności, które on zwykle chce a ich nie dostaje , bo jest za mały ! 



Przygotowaliśmy 

  • kartony
  • papier kolorowy
  • nożyczki
  • kawałek materiału
  • igłę i nitkę
  • nakrętki
  • kolorowy sznurek
  • taśmę
  • biały papier
  • długopis
Wzieliśmy się za produkcję paierowego samolotu, w którym nie było żadnych niebezpiecznych emelentów, który miał być fajną frajdą i czymś innym niż ma w swojej kolekcji zabawek ! Większosć zabawek plastikowych, trochę drewnianych, a ta oryginalna kartonowa wzbudziła w nim zainteresowanie i cheć działania. 

W samolocie siedzi nie tylko synek , ale i moja 10 miesieczna córeczka i z wielką radością w nim szaleje. 

Z czasem jak wiemy wszystko dziecko się nudzi więc Samolot może służyć nie tylko do zabawy w środku, ale dziecko na nim może malować różne wzorki, czy przyklejać nakleiki. 

Jak zrobić samolot :)Kartonowe pudełko okleiliśmy białym papierem. Z przodu nakleiliśmy dwa koła z kolorowego papieru i przyszłam materiał. Tył w samolocie również został przyszyty niktą. W nakrętach zrobiłam dwie dziury i przymocowałam kolorowymi sznurkami do kartonu. Zostały tam również nakleione różne przyciski, kompas i zegar. 





TEN WPIS BIERZE UDZIAŁ W KONKURSIE : "SIŁA RODZICÓW DRZEMIE W BLOGOSFERZE" ZAGŁOSUJ NA NIEGO UDOSTĘPNIAJĄC GO NA FACEBOOKU. 


A Głosować możecie TUTAJ :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....