wtorek, 23 czerwca 2015

Canpol - Zestaw pielęgnacyjny dla dziecka

Jakiś czas wstecz otrzymałam do przetestowania od  



zestaw do pielęgnacji dziecka. W skład zestawu wchodził między innymi :


  • Okrycie kąpielowe z myjką 
  • Szczotka do włosów z grzebykiem
  • Aspirator do nos
Zestaw został przekazany w ramach wyprawki do mojej koleżanki, która urodziła maleństwo i to ona miała przetestować ten zestaw, dlatego trwało to troszkę dłużej. 

Okrycie kąpielowe i myjka ma piękne delikatne wzory. Jest bardzo mięciutkie i delikatne. Okrycie jest bardzo wygodne, ponieważ ma kapturek, dzięki czemu po kąpieli możemy otulić nasze maleństwo by było mu cieplutko i by czuło się bezpiecznie. Wykonany jest z 90 % bawełny i 10 % poliestru, natomiast myjka wykonana jest z tkaniny bawełnianej frotte. Rozmiaru 80x80.

  • wygodne, delikatne, miękkie
  • praktycznie
  • łatwe w utrzymaniu czystości
  • po praniu nie spiera się nie zmienia rozmiarów
Szczotka do włosów z grzebieniem jest bardzo praktycznym elementem pielęgnacji nie tylko po kąpieli, ale i również w ciągu dnia. Dzięki czesaniu nawet tych kilku włosków pobudzamy cebulki do wzrostu , włosy stają się mocniejsze, silniejsze jak i również nie elektryzują się. W czasie kiedy borykamy się z problemem ciemieniuchy bardzo praktyczny okaże się grzebień, którym po nasmarowaniu główki, włosów oliwką możemy wyczesywać ją. 

  • praktyczna i łatwa w użyciu
  • łatwa w utrzymaniu czystości
  • grzebień praktyczny podczas problemów z ciemieniuchą

Aspirator do nosa to NUMER 1  w każdym domu, gdzie jest malutkie dziecko. Gdy przychodzi katarek aspirator jest po prostu niezastąpiony. Wystarczy, że jedną końcówkę przyłożymy do noska dziecka a drugą ściągamy.  Co mogę powiedzieć więcej, że jest :

  • banalny w obsłudze
  • łatwo się czyści
  • doskonale ściąga zalegający katar z noska
  • już od 1 dnia życia
  • nie podrażnia noska
  • zapewnia spokojny sen
  • posiada dodatkowe 2 koncówki

3 komentarze:

  1. Z canpola mam tylko okrycie kapielowe uzywam już 14 miesięcy i jest ok, jak napisalaś nie zmienia rozmiaru, nie niszczy się, nic się nie spiera, starszy syn używał inje fimry i wyglada obecnie jak szmata, nie mówiąc jakiego jest teraz kształtu niewiadomego

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojego małego z tej listy używam tylko szczotki do włosów z grzebykiem ;) największy mój problem to ściąganie katarku z noska synkowi,mam co prawda aspirator ale ciągle się wywierca,ucieka mi choć staram się delikatnie i szybko to zrobić.Może tym razem spróbuję właśnie użyć tego z CB by ulżyć i małemu i sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mojego małego z tej listy używam tylko szczotki do włosów z grzebykiem ;) największy mój problem to ściąganie katarku z noska synkowi,mam co prawda aspirator ale ciągle się wywierca,ucieka mi choć staram się delikatnie i szybko to zrobić.Może tym razem spróbuję właśnie użyć tego z CB by ulżyć i małemu i sobie ;)

    OdpowiedzUsuń

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....