poniedziałek, 22 czerwca 2015

Klocki konstrukcyjne waffle blocks - mix 30 - od Semma Centrum Dystrybucji






Klocki konstrukcyjne waffle blocks - mix 30

Nasza świetna wygrana z konkursu Przytulam Misia u Semma Centrum Dystrybucji


Zdążyły przyjść tuż przed wyjazdem do Włoch, a że mieliśmy jeszcze ciut miejsca w samochodzie postanowiliśmy je zabrać ze sobą, tym bardziej, że nie braliśmy ze sobą zabawek, tylko kilka gadżetów, które powiesiliśmy na sznurku w aucie. Nie sądziliśmy, że te klocki mogą w pewnym momencie uratować sytuację w drodze, ale jednak. Dziunia strasznie się w pewnym momencie zdenerwowała i sznurek z zabawkami już nie pomagał, a że nie widziała nigdy jeszcze tych kloców więc jej je wyjęłam i dawałam zwierzątka - przez 20-30 minut dziecka nie było, była tak na nich skoncentrowana. Później , gdy synek się obudził oboje się nimi bawili.

Nasz pierwszy postój z klockami - my prostowaliśmy nogi a dzieciaki zajęły się dokładnym zapoznaniem z nowym dobytkiem :) Nie był tam żadnych placów zabaw, ani żadnych atrakcji dla dzieci, więc rozłożyłam koc i mieli niezłą frajdę. Wszyscy przechodzący zagraniczni byli zadziwieni i mówili Nam, ze świetny pomysł, że dobrze pomyśleliśmy itd. Obce dzieci przychodziły i chciały się też bawić, ale rodzice byli chyba za bardzo spięci i nie pozwalali :D




Klocki są bardzo kolorowe, pobudzają wyobraźnie. Nasz zestaw zawierał między innymi 4 zwierzątka, których synek ma okazję się nauczyć , poznać. Zestaw zawiera 30 elementów więc nie można aż tak szaleć z konstrukcjami, ale pobudza wyobraźnie nie tylko dzieciaków, ale i dorosłych. Z mężem samy fajnie się nimi bawiliśmy i kombinowaliśmy. Nasze szkraby tworzyły drogę dla samochodów, córka wkładała jeden w drugi, a my robiliśmy jakieś rozmaitości. Klocki są odpowiednie dla wieku +24 , jednak córka ma +12 i uważam, ze taki maluszek też już może coś tworzy i może się dobrze bawić. Na zdjęciu to synek ma klocka w budzi, ale to zasługa właśnie Dziuni, która mu pokazała a on powtórzył. Są tu duże elementy, dzięki którym taki maluch nie zrobi sobie krzywy, są delikatne , miękkie i nie mają ostrych krawędzi, ani nie posiadają jakichś ubytków czy nie dolewek. A oto nasze dzieła, które w dniu kiedy padało siedzieliśmy i robiliśmy :)

To jest Nasz Pan jelonek :)














Wesołe auto ze zwierzątkami :)






6 komentarzy:

  1. Ostatnio też pisałam o tych klockach:) świetne są, mój Filipek bardzo je lubi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również posiadamy ale ani starszy syn ani na razie młodszy nie maja zapału do zabawy nimi, nad czym ubolewam, bo mnie bardzo się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu zabawki bo nie tylko pobudzają dziecka wyobraźnię ale też ćwiczą jego zdolności manualne.Do tego to bardzo doskonały "zajmowacz" czasu ;) Mój mały jeszcze się nie kwapi do tego rodzaju zabawek ale i przyjdzie na to pora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu zabawki bo nie tylko pobudzają dziecka wyobraźnię ale też ćwiczą jego zdolności manualne.Do tego to bardzo doskonały "zajmowacz" czasu ;) Mój mały jeszcze się nie kwapi do tego rodzaju zabawek ale i przyjdzie na to pora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna relacja z zabawy, widać, że maluszki bawią się przednio! Sama jestem mamą sześcioletniego już szkraba, który nadal uwielbia bawić się klockami. Na urodziny kupiłam Marcinkowi edukacyjne klocki k nex, które okazały się strzałem w dziesiątkę. Marcin uwielbia budować z nich często bardzo złożone pojazdy. Moim zdaniem takie zabawki nie tylko zapewniają rozrywkę, ale i edukują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Klocki konstrukcyjne są najlepsze, moi synowie je uwielbiają! Błażej niedawno skończył pięć lat, z okazji urodzin kupiłam mu wymarzone klocki ala lego, które od oryginału różni jedynie... Znacznie niższa cena.;)

    OdpowiedzUsuń

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....