piątek, 29 stycznia 2016

LEGO DUPLO Moja Pierwsza Cieżarówka - Testujemy

LEGO® DUPLO® Moja Pierwsza Ciężarówka


od 



Mój synek, gdy zobaczył Pana kuriera już miał uśmiech od ucha do ucha, a gdy mu powiedziałam, że w pudełku są klocki był strasznie podekscytowany ! Jednak powiedziałam, że póki nie posprząta nie otrzyma pudełka, dzieki temu sprzątanie poszło mu tak szybciutko, jak nigdy ! Gdy otworzył pudełko i zobaczył zawartość już go nie było, już był w innym świecie, szybko zbudował samochów cieżarowy i jeździł nim po całym salonie. Widać, że sprawa mu to ogromną radość, że może tak świetnie się bawić, ponieważ on strasznie uwielbia samochody. A tutaj ma je w formie klocków, które są bardzo kolorowe, a i przy okazji edukacyjne ! Mają ciekawe obrazki, dzięki którym synek wraz z córką rozpoznają owoce a nawet widząc butelke z mlekiem mówią że to muuuu:) Podoba mi się również zabawa w łączenia w pary, świetnie dopasowuje kolory do siebie jak i obrazki. Można je wykorzystać na wiele ciekawych sposobów. Zabawa cieżarówką sprawia mu wiele radości , z nią nawet zasypia. Klocki są bezpieczne, nie mają żadnych niebezpiecznych elementów. Córeczka bardzo pokochała kotka :) 
Córeczka pod choinke dostała kase fiskalną więc postanowiliśmy pobawić się w sklep, ja byłam klientką a dzieci kasjerami, oboje wczytywali produkty i wystawiali mi rachunki , które musze zapłacić za nie. Zabawa była świetna ! Później dzieci połączyły jeszcze 2 inne zestawy LEGO które otrzymały na Mikołaja i powstał pociąg, którego władcą był pirat (na zdjeciu akurat córka porwała go i trzyma w łapkach) i porwał pociąg wraz z autem dostawczym i całym towarem ! Mieliśmy wiele radości przy tej zabawie !
Polecam w 100 % te kolcki bo naprawde rozwijają dziecięcom wyobraźnie. 











1 komentarz:

  1. U nas też prym wiodą klocki ;) Filip uwielbia budować i burzyć, a przy tym mnie zaciągać do zabawy :)
    Ladymami

    OdpowiedzUsuń

Plastelina Bambino

Przy aurze jaka panuje za oknem szukamy pomysłów na urozmaicenie czasu w domu i stad też pomyśleliśmy wczoraj, że polepimy coś z plasteliny....